تقدیرهیات مدیره سایپا خرم آباداز تیم فوتبال نوجوانان

تقدیرهیات مدیره باشگاه از تیم فوتبال نوجوانان سایپا خرم آباد


با همت سید اکبر موسوی ریس هیات مدیره باشگاه سایپا لرستان ،طی ضیافت شام در رستوران به یادماندنی خرم آباد از کادر فنی و بازیکنان تیم نوجوانان سایپا که مقام قهرمانی در لیگ نوجوانان را کسب نمودند تقدیر شد.

در این گردهمایی اعضای هیات مدیره باشگاه و مربیان مدرسه فوتبال ســــــایپا خرم آباد حضور داشتند.

همچنین سجاد خسروی بازیکن با اخلاق خرم آبادی که جزو لرستانی های شاغل در لیگ دسته اول فوتبال ایران است حضور داشت.

در پایان عزیز سلیمانی مدیرعامل باشگاه سایپا لرستان با اهدای لوح تقدیر به بازیکنان و کادر فنی تیم نوجوانان ضمن قدردانی ،برای این تیم در مراحل بعدی آرزوی موفقیت کرد.

آغاز ليگ فوتسال نوجوانان لرستان

نتایج هفته اول لیگ فوتسال نوجوانان استان لرستان



نام تیم میزبان اول آمده


بوژان خـــــرم آباد 5  0 پرسپولیس جوان

کـاوه نـــــــورآباد 8  5 پارسا کوهدشت

شن سا
خرم آباد 3  3 کلاسـیک خرم آباد

خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال

فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد

 
مهاجم تيم فوتبال استقلال امروز در ديدار سه شنبه 7 آبان مقابل مس کرمان از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.
کاپيتان استقلال بعد از سا‌ل ها حضور در اين تيم از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.وي پس از تعويض در بازي مقابل مس کرمان با بوسه بر چهار گوشه زمين از فوتبال خداحافظي کرد.

 
فرهاد مجیدی سال 1376 از تیم بهمن کرج به استقلال آمد و بعدها راهی راپيدوين اتریش شد که در این تیم دو گل هم به ثمررساند پس از آن دوباره به استقلال بازگشت.
 
مجیدی سابقه بازی و قهرمانی با تیم های الوصل، العين، الاهلي و النصر امارات و الغرافه قطر را در کارنامه دارد.
 
این بازیکن مدتی به صورت قرضی به العین امارات رفت و با این تیم درجام باشگاههای آسیا قهرمان شد.

مجیدی دوسال پیش توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در چند بازی
به میدان رفت اما پس از مدتی اعلام کرد که می خواهد جا را برای جوانترها باز کند و از تیم ملی خداحافظی کرد.
مجیدی بعداز شش ماه حضور در الغرافه قطر اعلام کرد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.اما در اواسط فصل گذشته لیگ برتر با فشار زیاد هواداران و تلاش های مدیرعامل به جمع آبی پوشان برگشت و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یافت.شماره هفت استقلال سابقه قهرماني و موفقيت هاي زيادي با اين تيم دارد که این بار کاملا غير منتظره در سن 38 سالگی و قبل از پایان نیم فصل تصميم به بازنشستگي گرفت.

پایان لیگ فوتبال نوجوانان با قهرمانی سایپا خرم آباد

پایان لیگ فوتبال نوجوانان با قهرمانی سایپا خرم آباد




نوجوانان ســـایپا ۶
  کاسیت ۳
امیررضا درویشی ('۳۳) ('۵۱) ('۵۷) ('۶۴) ('۷۳)
رضا شکری ('۷۸)                                                        
سبحان مرادزادهرضاشکری

در هفته پایانی فوتبال لیگ نوجوانان خرم آباد تیم از پیش قهرمان شده سایپا پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶به مصاف تیم کاسیت رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد تا با کسب حداکثر امتیازات به مقام قهرمانی این رقابتها دست یابد.در این دیدار ابتدا تیم نوجوانان کاسیت بازی را خوب شروع کرد و ۲بار دروازه نارنجی پوشان را باز کرد.
اما در ادامه شاگردان مجید همتی با بازی منطقی و روبه جلو موفق شدند گلهای عقب افتاده را جبران کرده و در نهایت با پیروزی ۶بر ۳ از زمین خارج شوند.
امیررضا درویشی مهاجم تیم نوجوانان سایپا بازیکن برتر این میدان بود که توانست پنج گل برای تیمش د
ر این بازی به ثمر برساند.

اسامی تیم نوجوانان سایپا در این دیدار : رضا نريماني فرد، محمدرضا نظري،  سبحان مرادزاده ، اهورا عزيزي ،پوريا علي شاهي (محمد مهدي بيگي محمدي)،  محمد ميرزاوند، (سينا الفتي)،  علي مدهني ، علي احمدي، مصطفي عليزاده(مهدي بهرام پور) ، رضا شکري (احمدرضا ناصري) و اميررضا درويشي
دیگر بازیکنان تیم : امیرحسین یادگاری، حسین معتمدی منش، علی علی زاده، سینا میرزایی فخر، رضا مولائی امرائی، رضا صارمی نیا، رضا یوسفوند، اشکان باقری، حامد بازگیر و آرین رحمت

ســرمربی : مجید همتی    ســـرپرســت : عیـــدی احمدی      مدیــــر عامل : عــــزیز سلیمانــــی    رئیس هیات مدیره : سید اکبر موسوی

این مسابقات به صورت رفت و برگشت در چمن مصنوعی ورزشگاه تختی برگزار شد.
 در پایان شش هفته رقابت ،تیم نوجوانان سایپا با پیروزی در تمامی دیدارهای خود و با کسب ۱۸امتیاز مقتدرانه قهرمان شد و نیز سهمیه حضور در لیگ برتر نوجوانان استان را کسب کرد.
تیم کاسیت نیزبا ۱۰امتیاز در رده دوم و راه آهن با ۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.
این رقابتها زیر نظر هیات فوتبال شهرستان خرم آباد به ریاست ولی خسروی انجام شد همچنین عزیز سلیمانی و قربانعلی عزیزی در امر برگزاری بازیها شرکت داشتند.
تیم داوران: علیرضا ملکی ، محمد داوری ، امیر صف آرا و محمود حاجی زاده کمک داوران :حجت محمدی، نعمت رومیانی و علیرضاسپهوند

جـــدول رده بندی نهایی

نام تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
نوجوانان سایپا ۶ ۶ - - ۵۰ ۴ ۴۶+ ۱۸
کاسیت ۶ ۳ ۱ ۲ ۳۱ ۱۰ ۲۱+ ۱۰
راه آهن ۶ ۲ ۱ ۳ ۲۹ ۲۱ ۸+ ۷
رویای افلاک ۶ - - ۶ ۳ ۷۹ ۷۶- -

بهترین تیم : نوجوانان سایپا
خرم آباد
بهترین مربی : مجید همتی
بهترین خط حمله : نوجوانان ســـایپا با 50 گل زده
بهترین خط دفاع : ســــایپا با 4 گل خورده
ضعیف ترین خط حمله : رویای افلاک با 3 گل زده
ضعیف ترین خط دفاع : رویای افلاک با 79 گل خورده
آقای گل : به طور مشترک علی علی زاده ، امیررضا درویشی و رضا شکری از تیم سایپا با 8 گل
بازیکــــنان پدیده این دوره  از مسابقات :رضا شکری، مهدی بهرام پور،محمدرضا نظـــری،امیررضا درویشی ،علی مدهنی (از تیم سایپا)

مهدی شکری ، کیانوش دارایی ،محمد رمضانی ،وحید ططرپور ، حسن شیخیان(از تیم کاسیت)محمد بیرانوند ،  سید حسن موسوی ، علیرضا سپهوند ، امیرحسین ابدالی ( از تیم راه آهن )
سینا امیری ، امیررضا رومیانی ،محمد یاراحمدی ، محمد امین رستمی ( از تیم رویای افلاک )


برای مشاهده نتایج کامل بازیها و جدول مسابقات اینـــــجا کلیک کنید

پيروزي تيم ملي فوتسال در بازي دوستانه

پيروزي تيم ملي فوتسال در بازي دوستانه



ملي پوشان فوتسال ايران در دومين ديدار تدارکاتي خود در اردوي برزيل از سد تيم باشگاهي بانک برزيل گذشتند.تيم ملي فوتسال ايران که براي آمادگي جهت حضور در جام جهاني کوچک برزيل در اين کشور اردو برپا کرده، بامداد امروز(شنبه) در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم باشگاهي بانک برزيل رفت و با نتيجه سه بر صفر به برتري رسيد.
در اين بازي ابتدا قدرت بهادري براي ايران در نيمه اول دو گل به ثمر رساند که يکي از آنها از روي نقطه پنالتي دوم بود. همچنين وحيد شفيعي در نيمه دوم گل سوم را زد تا بازي با نتيجه سه بر صفر به سود ايران خاتمه يابد.

خسوس کاندلاس در اين بازي بارها ترکيب تيمش را تغيير مي‌داد و نصيرنيا و عباسيان هم دوباره در اين بازي به نوبت درون دروازه ايستادند!

ملي پوشان فوتسال ايران در آخرين ديدار دوستانه خود، دوشنبه به مصاف گواتمالا مي‌روند و اولين بازي ايران در جام جهاني کوچک نيز سه شنبه مقابل آرژانتين برگزار خواهد شد.

به گزارش ايسنا، ايران در گرند پري برزيل موسوم به جام جهاني کوچک با تيم هاي برزيل، آرژانتين و ژاپن همگروه است

فوتبال نوجوانان

نتایج هفته پنجم لیگ فوتبال نوجوانان خرم آباد

1392/07/22



ســایپا خرم آباد 6  0 راه آهن نوین

رضا شکری ('1) ('72)
علی علی زاده ('34)      
علی مدهنی ('39)        
امیررضا درویشی ('61)   
امیرحسین یادگاری ('66) 
سبحان مرادزاده محمدرضا نظری علی احمدی


کاسیت 3  0 رویای افلاک

جدول رده بندی تا هفته پنجم

تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
ســـایپا55--44143+15
کاسیت531128424+10
راه آهن511318191-1
رویای افلاک5--516867--

مشاهده نتایج کامل و جدول مسابقات به تفکیک هفته اینجـــا کلیک کنید

نوجوانان چشم انتظار حمايت ايراني‌هاي امارات


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سرپرست تيم ملي زير17 سال گفت: در هتل بسيار خوبي مستقر شده ايم و شرايط بازيکنان مناسب است. زمينهاي تمرين مختلفي هم در اطراف هتل وحود دارد که باعث شود مدت زمان کمي را براي رسيدن به ورزشگاه محل بازي يا تمرين از هتل و بالعکس صرف کنيم.

وي درباره برنامه هاي تيم ملي گفت: تيم ملي امروز بعدازظهر و از ساعت 19 تمرين مي کند و فردا تمرين اصلي اش را در ورزشگاه الرشيد دوبي برگزار خواهد کرد. اين تمرين ساعت 17:45 در ورزشگاه اصلي و به صورت رسمي برگزار مي شود و 30 دقيقه آن براي رسانه ها باز خواهد بود. البته ساعت 16:45 هم کنفرانس مطبوعاتي سرمربيان دو تيم در هتل برگزار مي شود. صبح روز جمعه ساعت 11 صبح، هم جلسه هماهنگي بازيها را داريم. البته فيفا قبل از ورود تيم ها به بازيها، رنگ تيم ها را مشخص کرده است که ايران در بازي اول مقابل آرژانتين، قرمز، در بازي دوم مقابل کانادا، سفيد و در مقابل اتريش قرمز پوش خواهد بود.
سرپرست تيم ملي ادامه داد: تيم ملي ديروز يک تمرين شاداب را در زمين ورزشگاه النصر انجام داد که با حضور ايرانيان و همچنين مقامات کنسول ايران همراه بود. براي ايرانيان جالب بود که مهدي مهدوي کيا با بازيکنان نوجوانان و پا به پاي آنان تمرين مي کند.
پرهيزگار در پايان گفت: خوشبختانه در دوبي ايرانيان بسياري حضور دارند و بر اساس خبرهايي که رسيده از طريق باشگاه ايرانيان دوبي قرار است ايرانيان بسياري به ورزشگاه الرشيد دوبي بيايند و تيم ملي را تشويق کنند. با توجه به رايگان بودن بليت ها و تعطيلاتي که به خاطر عيد قربان در دوبي وجود دارد، امکان حضور ايرانيان در ورزشگاهها بيشتر هم شده است و اميدواريم حمايت خوبي که از تيم ملي ايران مي شود باعث شود تا ايران به مراحل بعدي مسابقات صعود کند.

قهرمانی زود هنگام نوجوانان سایپا خرم آباد

با پیروزی پرگل 6 بر صفر مقابل راه آهن

تیم سـایپا خرم آباد یک هفته زودتر قهرمان لیگ نوجوانان شد



جشن قهرمانی نارنجی پوشان سایپا یک هفته مانده به پایان مسابقات
در هفته ماقبل پایانی فوتبال لیگ نوجوانان خرم آباد عصر دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 16 در ورزشگاه تختی این شهر تیم نوجوانان سایپا خرم آباد به مصاف راه آهن نوین رفت که موفق شد با نتیجه قاطع 6 بر صفر این تیم را شکست دهد و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابتها، قهرمانی خود را تثبیت نماید.

در این دیدار که با حضــــور آقایان عـــــزیز سلیمانی مدیر عامل و سید اکبر موســوی رییس هیئت مدیره باشگاه سایپا لرستان برگزار شد.ثانیه هایی پس از سوت آغاز بازی ، سبحان مراد زاده با ارسال پاس روبه جلو علی علی زاده را صاحب توپ کرد که این بازیکن با یک پاس در عمق رضا شکری را تک به تک کرد و گل اول سایپا توسط رضا شکری به ثمررسید.پس از آن علی علی زاده و علی مدهنی 2 بار دیگر موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا نیمه اول 3 بر صفر به سود نارنجی پوشان به پایان برسد.
در نیمه دوم انگیزه سایپایی ها برای رسیدن به گل فروکش نکرد و رضا شکری روی ضربه آزاد و نیز بازیکنان تعویضی به نام های امیررضا درویشی و امیر حسین یادگاری گلهای بعدی را به ثمررساندند.تیم فوتبال نوجوانان سایپا خرم آباد با این برد ضمن کسب مقام قهرمانی در لیگ نـــــوجوانان جواز حضور در لیگ برتر استان را کسب کرد.

اسامی نوجوانان ســــایپا خرم آباد : حسین معتمدی منش، محمدرضا نظری، سبحان مرادزاده، اهورا عزیزی، علی احمدی(مصطفی علیزاده) ،مهدی بهرام پور، رضا شکری(رضا مولائی امرایی) ،علی مدهنی،پوریا علی شاهی(امیرحسین یادگاری) ،علی علی زاده (امیررضا درویشی) و سینا الفتی
ســـایر نفرات : رضا نریمانی فرد، امیرحسین میرزاوند، محمدمهدی بیگی محمدی، سینا میرزایی فخر، رضا یوسفوند، رضا صارمی نیا،حامد بازگیر،احمدرضا ناصری و آرین رحمتی
                                  
ســرمربی : مجید همتی          سرپرست : عیدی احمدی

مراسم بدرقه تيم ملي نوجوان لغو شد


مراسمي که قرار بود امشب در خصوص بدرقه تيم ملي فوتبال نوجوان برگزار شود، لغو شد.
تيم ملي نوجوان ايران فردا عازم امارات خواهند شد تا در رقابت‌هاي جام جهاني شرکت کنند. قرار بود براي بدرقه اين تيم امشب مراسمي تدارک ببينند تا مسئولان فدراسيون در اين مراسم حاضر شوند و به بازيکنان دلگرمي دهند اما اين مراسم لغو شده و برگزار نخواهد شد.
به گزارش فارس،دوستي‌مهر با اشاره به لغو اين مراسم گفت: مراسم امشب برگزار نخواهد شد و گويا مسئولان از همين جا با بازيکنان خداحافظي کردند.( با خنده)
آخرين تمرين تيم ملي تيم فوتبال نوجوانان در حالي برگزار شد که هيچ يک از مسئولان در تمرين حضور نداشتند
.

نتایج هفته چهارم فوتبال لیگ نوجوانان خرم آباد

نتایج هفته چهارم فوتبال لیگ نوجوانان خرم آباد
پنجشنبه 1392/07/18


ســایپا خرم آباد  16   رویای افلاک  0
مصطفی علیزاده

کاســـــیت 1 راه آهن نوین 1

جدول رده بندی تا هفته چهارم

نام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
ســایپا44--38137+12
کاسیت421125421+7
راه آهن411218135+4
رویای افلاک4--416564--

برای مشاهده نتایج کامل بازیها و جدول مسابقات اینـــــجا کلیک کنید

آغاز ليگ فوتسال اميد استان لرستان

آغاز ليگ فوتسال اميد استان لرستانجمعه 1392/07/19



پارسه الشتر 2  پارسا کوهدشت 2

پرسپولیس جوان خرم آباد 4  اتحاد خرم آباد 2


نام تیم های میزبان اول آمده است

سایپا خرم آباد صدر نشین لیگ فوتبال نوجوانان

برد پرگل نوجوانان سایپا خرم آباد در آغاز دور برگشت لیگ نوجوانان


در آغاز دور برگشت فوتبال لیگ نوجوانان ،عصر پنجشبه 18 مهر 1392 دو دیدار در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد.در نخستین بازی و ساعت 14 تیم نوجوانان ســایپا خرم آباد برابر تیم رویای افلاک به میدان رفت که بار دیگر با نتیجه پرگل 16 بر صفر این تیم را مغلوب کرد.
 
پوریا علی شاهی (3گل)علی مدهنی(2گل) امیرحسین میرزاوند (2گل) علی احمدی (2گل) امیررضا درویشی (2گل) مصطفی علیـــــــزاده،امیرحسین یادگــاری،ســـبحان مرادزاده و
رضا نـریمانی فرد (دروازه بان )موفق به گلزنی شـدند.
شایان ذکر است نارنجی پوشان سایپا در بازی رفت نیز با همین نتیجه حریف خودرا شکست داده بودند.
همچنین پس از این بازی دو تیم نوجوانان راه آهن و کاسیت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.
اسامی نوجوانان ســــایپا : رضا نـریمانی فرد، سبحان مرادزاده، اهورا عزیزی، ســینا الفتی(سینا میرزائی فخر)،امیرحسین یادگاری، پوریا علی شاهی(آرین رحمتی)،علی مدهنی، محمد مهدی بیگی محــــــمدی(امیــــررضا درویشی)،مصطفی علیــــزاده (امیرحســین میرزاوند)،مهــدی بهرام پور و علی احمدی
سرمربی : مجید همتی         سرپرست : عیدی احمدی

عکس بیشتر در ادامه مظلب

ادامه نوشته

پیروزی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران در دیدار دوستانه

پیروزی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران در دیدار دوستانه برابر عمان

تيم ملي زير 22 سال ايران در اولين ديدار دوستانه خود به مصاف تيم ملي زير 22 عمان رفت و اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود تيم ملي ايران به پايان رسيد.
ديدار دوستانه تيم ايران و عمان در حالي به پايان رسيد که تيم ملي زير 22 ايران توانست با تک گل کاوه رضايي در دقيقه 47 تيم عمان را شکست دهد.

گفتني است، تيم ملي زير 22 سال روز جمعه و شنبه تمرينات خود را در عمان پيگيري مي‌کند و روز يکشنبه 21 مهر ماه دومين ديدار دوستانه خود را با عمان انجام مي‌دهد.

پيروزي پرگل جوانان ايران مقابل لبنان


تيم ملي 19 سال کشورمان در دومين ديدار خود به مصاف تيم لبنان رفت و با نتيجه پرگل 6 بر يک توانست تيم ملي جوانان لبنان را شکست دهد.
  به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، دومين ديدار تيم ملي زير 19 سال کشورمان، از سري مسابقات مقدماتي قهرماني آسيا از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان به مصاف تيم لبنان رفت و توانست با نتيجه پرگل 6 بر يک تيم ملي جوانان لبنان را شکست دهد.

گل‌هاي اين ديدار را علي فتحيان دقيقه 2، آرمين سهرابيان دقايق 21 و 86 ، سردار آزمون دقايق 37 و 74، ميلاد سرلک دقيقه 46 به ثمر رساندند. ميلاد سرلک در دقيقه 23 يک کارت زرد از داور دريافت کرد.
گفتني است تيم ملي ايران با ترکيب پيام نيازمند، ميثم جودکي مهدي حسين‌زاده، محمد روشندل، آرمين سهرابيان، حسن داداشي (از دقيقه 70 مبين عزتي)، سعيد آقايي، سياوش حق نظري (از دقيقه 60 محمدرضا سليماني)، ميلاد سرلک، علي فتحيان و سردار آزمون وارد زمين شد.
لازم به ذکر است که تيم ملي جوانان ايران با اين نتيجه صدرنشين گروه خود شد و سردار آزمون هم بهترين بازيکن زمين شد.

نتایج هفته سوم فوتبال نوجوانان

نتایج هفته سوم فوتبال لیگ نوجوانان خرم آباد

چهارشنبه 1392/07/03



ســـایپا 3  1 کاسیت
علی احمدی(40)(P)
علی علـی زاده (58)
محمدرضا نظری (70)
حسین معتمدیعلی مدهنیمحمدرضا نظریامیررضا درویشی



راه آهن نوین 17  1 رویای افلاک

نام تیمبازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
ســایپا33--22121+9
کاسیت32-125322+6
راه آهن31-217125+3
روياي افلاك3--314948--

صعود تيم زير 16سال ايران با برتري برابر امارات

صعود تيم زير 16سال ايران با برتري برابر امارات


تيم فوتبال زير 16 سال ايران با برتري مقابل امارات به مرحله نهايي مسابقات آسيايي اين رده سني صعود کرد.
تيم فوتبال زير 16 سال ايران 3 بر صفر مقابل امارات پيروز شد و به مرحله نهايي مسابقات آسيايي اين رده سني راه يافت. گل‌هاي اين ديدار را رضا شکاري دقيقه 31 و نيما مختاري در دقايق 46 و 47 به ثمر رساندند.
به گزارش تسنيم،با اين نتيجه ايران با برد در هر سه ديدار و با 9 امتياز و تفاضل گل 13+ بدون دريافت گل و با اقتدار به مرحله نهايي صعود کرد. شاگردان قنبرپور در 2 ديدار قبلي سريلانکا و پاکستان را شکست داده بودند.

سایپا خرم آباد قهرمان نیم فصل لیگ نـــوجوانان شد

تیم فوتبال سایپا خرم آباد قهرمان نیم فصل لیگ نـــوجوانان شد

از سری مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان شهرستان،عصر چهارشنبه سوم مهر 92 از ساعت 16 تیم نوجوانان سایپا خرم آباد به مصاف کاسیت رفت که در دیداری پر افت و خیز و زیبا با نتیجه 3 بر یک حریف خودرا شکست داد و با کسب امتیازات کامل دور رفت،قهرمان نیم فصل مسابقات شد.

در این دیدار ابتدا کاسیت صاحب یک ضربه پنالتی شد که بازیکن این تیم توپ را به بیرون فرستاد.
درادامه نارنجی پوشان سایپا صاحب ضربه پنالتی شدند که در مرتبه اول مهدی بهرام پور توپ وارد دروازه کرد اما داور ضربه را تکرار کرد اما این بار توپ این بازیکن به بالای دروازه رفت.


پس از آن و در دقیقه 37 روی یک ضد حمله دروازه سایپا باز شد ولی 3 دقیقه بعد مدافعان قرمزپوش باردیگر روی مهاجم سایپا مرتکب خطای پنالتی شدند و این بار علی احمدی پشت ضربه قرار گرفت و توپ را با تور دروازه حریف آشنا کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی تمام شود.
نیمه دوم این بازی بسیار زیبا و جذاب تر از نیمه اول بود در این نیمه نارنجی پوشان نوجوان ســـایپا با در اختیار گرفتن نبض بازی و تدارک حملات بیشتر، 2 گل دیگر (
دقیقه 58 علی علی زاده بازیکن تعویضی و دقیقه 75 محمدرضا نظری)به ثمر رساندند.
تیم فوتبال نوجوانان ســــــایپا
خرم آباد با کسب این برد،به تنهایی در رده نخست جدول رده بندی نیـــــم فصل اول قرار گرفت.
مجید همتی ســرمربی ســــایپا در خصوص این دیدار گفت:برای این بازی برنامه خاص و ویژه ای در نظر نگرفتیم و تنها از بازیکنان خواستیم با دقت و تمرکز، مثل همیشه فوتبال مدرسه ای و پیگیرانه را در زمین ارائه کنند که خوشبختانه علیرغم دریافت گل اول و نیز هدر رفتن پنالتی ،بازهم بچه ها توانستند بر بازی مسلط شوند و با روحیه جنگندگی بالا سه گل به حریف بزنند و برنده از زمین خارج شوند.
اسامی تیم فوتبال نوجوانان سایپا خرم آباد در این بازی : حسین معتمدی منش،مهدی بهرام پور،سبحان مرادزاده،سینا الفتی،اهــورا عزیزی(مصطفی علیـزاده)،علی مدهنی،محمدرضا نظـری،علی احمدی(رضا صارمی نیا)،امیرحسین میرزاوند(علی علی زاده)،امیررضا درویشی،رضا شــکری(محمد مهدی بیگی محمدی)
                         

سرمربی
: مجید همتی             سرپرست : عیدی احمدی

گزارش کامل تصویری در ادامه مطلب

ادامه نوشته

پيروزي تيم ملي زير 16سال

دومين پيروزي تيم ملي زير 16سال در لاهور



تيم ملي زير 16 سال ايران در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي مقدماتي قهرماني آسيا مقابل پاکستان به پيروزي رسيد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون، تيم ملي زير 16 سال از سري مسابقات مقدماتي قهرماني آسيا از ساعت 14 و 30 امروز به وقت تهران به مصاف تيم پاکستان ميزبان اين مسابقات رفت که اين ديدار با نتيجه دو بر صفر به نفع ايران به پايان رسيد.
گل‌هاي اين ديدار را نيما مختاري در دقيقه 30 و سعيد شمس در دقيقه 80 به ثمر رساندند.
ايران در مسابقه اول خود سريلانکا را با نتيجه هشت بر صفر شکست داد.

اميد سايپا البرز تیم احسان ری را مغلوب کرد

اميد سايپا البرز تیم احسان ری را مغلوب کرد



به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا؛ تيم فوتبال اميد سايپا درچهارچوب هفته دوازدهم رقابت‌هاي ليگ باشگاه‌هاي تهران، ‌عصر روز شنبه (30 شهريورماه ) در ورزشگاه طالقانی میهمان احسان ری بود كه با دو گل زیبا  اين حريف را مغلوب كرد.
اين گزارش حاكي است؛ ‌نارنجي پوشان در اين ديدار از همان ابتداي مسابقه تيم برتر ميدان بودند و در دقيقه اول،  ابوالقاسمي،‌ هافبك چپ سایپا  یک مسلم گلزنی را از دست داد.  این روند سایپا تداوم داشت و نارنجی پوشان با ارائه فوتبالی با برنامه، تک ضرب و زیبا بارها تا  مرز گشودن دروازه حریف پیش رفتند که موقعیت هایشان یکی پس از دیگری هدر رفت تا اینکه در دقیقه 30 پس ازآنکه توپ به نفع سایپا راهی کرنل شد  بعد از چند پاس به پیمان مرادزاده هافبک میانی سایپا رسید و مرادزاده نیز توپ را به آرین درویشی هافبک راست  سایپا واگذار کرد و این بازیکن از فاصله 30 متری به زیبایی تمام گل اول مسابقه را وارد دروازه حریف کرد. تا سایپا نیمه اول را برنده راهی رختکن شود.
نارنجی پوشان با شروع نیمه دوم نیز برتری خود را حفظ کردند و حتی اخراج جعفر احمدحسینی در دقیقه 80 نیز باعث نشد که آنها از فوتبال تهاجمی دست بکشند و  تا اینکه در سومین دقیقه از وقت های تلف شده  نیمه دوم سانتر فریور را  بهمن سالاری در محوطه شش قدم ابتدا با  استپ سینه کنترل  و سپس با یک ضربه دقیق  تبدیل به گل دوم سایپا کرد تا برتری 2 بر صفر  پاداش بازی زیبا نارنجی پوشان امید باشد.

نوجوانان ســـایپا  3  راه آهن 0

هفته دوم لیگ نـــوجوانان

نوجوانان ســـایپا  3  راه آهن 0


                  مهدی بهرام پور(37) (58)
رضا شکری(70)

محمدرضا نظری رضا شکری پوریا علی شاهی

در هفته دوم فوتبال نوجوانان خرم آباد پنجشنبه 1392/06/28 تیم نوجوانان سایپا با نتیجه 3 بر 0 حریف خود راه آهن نوین را شکست داد.مهدی بهرام پور 2 و رضا شکری یکبار موفق به زدن گل برای سایپا در این دیدار شدند.


شایان ذکر است رضا نریمانی دروازه بان سایپا در نیمه اول دربرخورد با مهاجم حریف از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد که با کمکهای اولیه به موقع کادر پزشکی هیت فوتبال و سرپرست تیم راهی بیمارستان شد.

قضـــــاوت بازی بر عهده محمـد داوری بود کمــــک داوران :نعمت رومیانی و علیــرضا سپـــهوند که نخستین قضاوت در بازی رسمی را تجربه می کرد.
یکی از نکات مثبت نزد تیم فوتبال نوجوانان سایپا داشتن بازیکنانی با سن کاملا قانونی از مدرسه فوتبال می باشد.که در صورت جا افتادن این فرهنگ صحیح در بین تیم های پایه ، قطعا شاهد رشد فوتبال استان خواهیم بود.

اسامی نوجوانان سایپا در این بازی : رضا نریمانی فرد (حسین معتمدی منش)، مصطفی علیزاده، سبحان مرادزاده، سینا الفتی، اهورا عزیزی، محمدرضا نظری، مهدی بهرام پور، رضا یوسفوند،(امیررضا درویشی) امیرحسین یادگاری(علی مدهنی)، علی علی زاده(پوریا علی شاهی)و رضا شکری
ســرمربی : مجید همتی      سرپرست : عیدی احمدی

گزارش تصویری بازی را در ادامه مطلب ملاحظه کنید

ادامه نوشته